måndag 30 september 2013

Ingen solskens historia ..

Jag vet att allt måste se positivt ut både på facebook och instagram, alla har rosenröda dagar med deras fantastiskt snälla barn och underbara män, dom har hunnit städa, baka, fixa till sig, inreda hem och storhandla.
Det är inte många som lägger upp bilder på sig själv med ersättning/mjölk på tröjorna, håret på sned för du inte kommit in i duschen på 2 dagar, disken svämmar över, flaskor & kräkhanddukar över ditt fina inredda bord, sängen är aldrig bäddad och du bävar för att ens öppna dörren för någon.

Dom senaste dagarna har varit tuffa med Molly, jag har gjort allt för att vara hemifrån, då hon skrikit i princip varenda vaken stund, från morgon till kväll och mitt i allt detta har grannen mage och säga att dom sitter och svär nedanför över hur mycket hon skriker. Hon har varit väldigt snäll sen hon var en 3-4 veckor fram tills nu, vi har haft tur. Men nu i 4-5 dagar så var allt fel, vi höll på och gå under här hemma. Nu har det börjat vända dock och vår solstråle är på väg tillbaka. :)
Men mitt hem ser ut som någon gjort en husrannsakan och som jag ställt till med världens fest och ingen diska efter sig! Jag dör för varje rum jag går in i, men timmarna har inte räckt till och har hon väl sovit i 20 minuter så har vi minsann bara suttit på röven och njutit av tystnaden. :)

Men ta mig inte fel, jag älskar att vara hemma med Molly, hon är solstrålen i mitt liv och jag saknar inte mitt gamla liv en gnutta. Livet som mamma är fantastiskt, lite mer omständigt, men helt underbart. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar