söndag 8 september 2013

En mammas oro ..

Jag tror inte riktigt man förstått hur orolig man blir som mamma, som ansvarig för någon annans välbefinnande. Jag tror jag tänker för mycket på allt som kan gå fel. Är rädd för jag inte klär på henne tillräckligt, eller för mycket, hennes täcke får inte vara för långt upp, ja, allt ni bara kan tänka er. För första gången på riktigt länge är jag lycklig och är så rädd att det ska hända något.
Det kanske släpper, kanske blir lättare, men just nu vaknar jag ju bara hon gör ett ljud ifrån sig.

Men, inatt kommer jag vara orolig för min mackefis ska opereras imorgon bitti, så håll tummarna för honom! ❤

Nu är Molly nybadad, hon älskar att bada i sin balja nu. Blir ledsen när man tar upp henne.
Efter återbesöket ska vi börja bada ihop istället.
Och så har hon ätit så nu ligger vi här under stjärnhimlen och kollar på intervention, ska alldeles strax försöka sova.
Vi sov ju hos mamma/mormor igår, kollade på film och åt pizza.
Och idag fick jag en riktig söndagsmiddag där, vi hade det helt enkelt bara himla mysigt hos mormor Karin.

Godnatt. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar