måndag 23 september 2013

Njuter av min lilla sessa ..

Blivit dåligt bloggande från min sida nu. Dagarna bara flyter in i varandra och jag bara njuter av att vara hemma med min lilla prinsessa.
Hon bara växer och växer, blir 10 veckor på onsdag. Tiden går för fort.
Men hon är den gladaste lilla flickan. Jag älskar att vakna upp bredvid henne och min underbara sambo varje morgon. Hon ligger och sprattlar & har sig och gör lite ljud ifrån sig så man vaknar, den skiner hon upp som en sol när hon ser en.
Hur härligt är inte det och vakna till?

Hon sover ju hela nätter nu också, vi är lite bortskämda med att hon i princip sover 7-8 timmar i sträck varje natt, vaknar för lite mat och sover 2 timmar till oftast. ❤️

I helgen var familjen Wiberg/Ljung med barn nere och hälsa på. Fick en massa leksaker till Molly så nu är hela hennes rum en enda röra, måste iväg till Ikea och få tag på lite förvaringslådor. :) Tack så hemskt mycket för alla fina saker och vi får träffas snart igen.

Imorgon är det dags för det där besöket på BVC som aldrig blev av förra veckan. Så ska på samtal och så ska väl pluttan vägas och mätas.
Nästan 4 veckor sen vi var där sist så man får väl sig en chock. Nu passar ju definitivt inte storlek 50 längre, men det ska det väl inte göra när man snart är 10 veckor?! :) Stora tjejen.

Vi ska hinna med ett kalas för min mormor imorgon med.
Kanske träffa Camilla och gå en runda med Ninni också, fullt upp. Så bäst jag gör som Molly och släcker ögonen för ikväll.
Godnatt. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar