lördag 14 september 2013

Tiden går för fort ..

Inte skrivit på ett tag, fullt upp med att vara hemma hela dagarna, Molly tar upp all min tid i princip men det är det bästa "jobbet" som finns.
Just nu ligger jag och Molly på soffan och kollar på catfish, efter lite för mycket tacos för min del. Jag skulle ju lämna plats för dom där goda räkmackorna jag ska göra senare.
Molly är fullt upptagen med att upptäcka sina händer, dom är mest i munnen nu förtiden. 😊

Idag har vi äntligen fått upp rullgardiner och gardiner i vardagsrummet också, fantastiskt skönt och fint dessutom.
Nu ska jag bara handla lite tavlor och lite mer smått och gott sen är vårt hem inte så dumt. 😊

Nu ska snart Molly få sig ett bad innan vi håller kväll.
Hon älskar verkligen att bada. Blir så ledsen när hon måste upp.
Sen blir det väl en film eller två.

Ni får ha en trevlig helg allihop. 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar