tisdag 24 september 2013

BVC besök.

Dagens BVC besök gick utmärkt, jag var inte deprimerad och pluttan växer på som hon ska. :)
Hon väger nu 5650 gram och är 59,5 cm lång. :) Hon blir ju 10 veckor imorgon så hon växer väl på i normal takt. Sköterskan tyckte hon var väldigt med och att hon är stark i nacken trots att hon vägrar ligga på mage, men vi ska försöka lite varje dag ändå.
Nästa besök är i slutet på oktober, när hon är 3 månader och då är det dags för dom där förfärliga sprutorna. Varken jag eller min sambo vill vara med, jag vet att jag kommer bli jätte ledsen, men sen tycker jag det är viktigt att hon får ha sin mamma där, så jag får väl bli ledsen efteråt.

Molly ligger och tar igen sig och jag ligger bredvid och kollar på Intervention. Sen ska vi göra oss i ordning för kalas. Tror jag får ta på Molly overall när vi ska gå.
Önska att jag hade en liten höstjacka till henne, får kolla på det i helgen.
Någon som har något tips? Gärna vit. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar