fredag 6 september 2013

Nu i ro slumra in ..

Jag har idag gjort en egen mapp på spotify till Molly.
En hel drös med fina godnattvisor som vi nu ska ligga och lyssna på när vi myser under stjärnhimlen varje kväll. Blev så glad när jag hittade Trollmors vaggsång, den sjöng alltid min mamma för mig när jag var liten och nu kan jag ligga och sjunga med för min dotter.
Några andra favoriter blev Nu i ro slumra in, Vi har en tulta med ögon blå och Grodans sång.

Det finns inget mer fridfullt än att titta på min dotter, kan knappt ibland förstå att jag verkligen har fått en dotter, jag ska få vara med och forma och se en egen liten individ växa upp, vi ska göra det här tillsammans.
Hon har på sekunden hon kom till världen blivit hela min.
Jag saknar henne när jag står i duschen, vaknar av minsta lilla suck och blir lycklig enda ner i tårna när hon ler.
Jag älskar dig, Molly. 

Idag har jag knappt varit utanför dörren om jag ska vara ärlig ..
Sambon min har tagit hunden i princip alla rundor och jag har mest legat på soffan.
Har i och för sig lagat både middag, duschat och badat Molly.
Nu är mina pojkar ute på en sista runda sen ska vi se avsnittet av de dejtbara som gick ikväll.
Så mycket bra på tv, de dejtbara, idol, morgan & ola-conny, brottskod, stalkers, breaking news m.m.
Så det är väl helt ok att bara få ligga på soffan, visst?
Men imorgon måste jag ta mig ner till stan, köpa frimärke så vi kan skicka in papperna till skatteverket, nu är äntligen alla Mollys namn bestämda och efternamn, hade ju 3 och välja på.

Tog lite bilder på mitt hjärta idag ..





Godnatt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar