onsdag 30 oktober 2013

Mini-semester.

Jag har inte skrivit på ett tag.
Det blir lite för lite och skriva varje dag, då dagarna oftast ser likadana ut. :)
Men i helgen åkte vi upp en sväng till Skövde & Karlsborg hela familjen, eller vi lämnade ju pappa i Skövde lördag till söndag.
Men när vi kom upp på fredagen åkte vi och träffade min sambos vänner, första gången jag träffade dom och hade super trevligt! Verkligen en toppen dag, vi var hemma sent hos Mollys farmor och hoppa direkt i säng, men sömnen varade inte länge, Molly började bli sjuk, super gnällig och så täppt att hon bara ville sova på mage, så jag fick knappt någon sömn den natten. Sen fick Molly träffa på två av sina fastrar, en på fredagen och en på lördagen. :)

Sen åkte jag och lillan till Karlsborg till mamma & Rille och spenderade natten där, tog en kvällspromenad och det bjöds på himla god middag och räkmackor till kvällsmat. :)

Molly skötte sig exemplariskt i bilen både upp och ner, sov mest och gjordes bara 1 stopp på vägen. :)

Sen var det dags för vaccination i måndags, fy så hemskt det var! Dom små liven vet ju inte vad som väntar dom.
Men hon fick inga hemska biverkningar, bara super gnällig och krävdes ett par omgångar med alvedon.

Idag står det promenad med Ninni & Marley, bad för Molly och storhandling på schemat. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar