söndag 13 oktober 2013

Liten börjar bli stor ..

Idag den 13e oktober hände det något stort, min lilla flicka skrattade för första gången. Det hände när hon busa med sin pappa i soffan. Vi har väntat i evigheter då hon ler och har försökt skratta när vi busar och idag bara kom det. Jag passade på och försöka också och minsann gick det lika bra för mig. :)

Hon har även börjat gilla att man bäddar in henne med filt över huvudet, enda sättet och få henne att somna nu, annars har man för mycket att titta på. :)
Hon kan sitta själv i bumbostolen och vill helst sitta i knäet, ligger gärna inte, om man inte får ligga naken förstås.
Hon har dom senaste dagarna börjat vilja stå upp i knäet på en också. :) Liten börjar bli stor.
Helt sjukt att om 4 dagar blir min lilla tjej hela 3 månader. ❤️

Nu ska jag in bädda ner oss och spendera ett par timmar framför GTA V. :) Helt fast!

Godnatt .. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar