lördag 25 januari 2014

Godnatt min skatt ..

Varit en himla lång dag idag.
Allt har verkligen gått i ett.
Var i Höör och träffade två gamla klasskamrater från gymnasiet, var så himla trevligt och sitta och prata om allt mellan himmel och jord. :)

Sen var vi och handla hem lite och han knappt hem förrän jag och Molly la oss för en vila och vaknade två timmar senare och fick stressa upp till Ninni som hade lite folk över.
Sen var vi inte hemma förrän vid 10 tiden, så Molly tvärdäcka efter en flaska mat.
Märkt att Molly har börjat bli hemskt skygg i början, för mycket folk eller folk hon inte känner får henne och börja stortjuta.
Så nu ska vi börja gå lite på öppna förskolan så hon vänjer sig vid lite större folksamlingar som vill hälsa på henne.
Är lite tveksam för sånt på vintern bara med alla baciller, vägrar ha en förkylning till.

Molly är så himla duktig nu också, säger "mamma" jämt, trots att hon inte vet vad det betyder ännu.
Och hon kan klappa händerna och hon sitter hur länge som helst själv nu och jag tror hon försöker vinka eller dansa när hon viftar med händerna ovanför huvudet. :)
Min lilla skatt, vad vore livet utan dig?
Hon är så mammasjuk och sträcker upp armarna efter mig, det värmer mitt mammahjärta. ❤️

Nu ska jag pussa henne godnatt och gosa in mig hos henne och ser fram emot en ny dag med hela familjen samlad.
Älskar helgerna nu när vi får ha pappa hemma. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar