lördag 16 november 2013

Mitt första ..

Idag har varit en händelserik dag, mitt när jag gjorde mig ordning och stod och prata med Patrik vid sängen så bestämmer sig Molly för att vända sig från mage till rygg. :) Vi får väl se när det händer igen men nu vet hon att hon kan iallafall.
Sen har hon varit med om sitt första bröllop, Lina och Niklas gifte sig och Molly tyckte inte alls om den höga musiken och vrålskrek i början, men lugnade snabbt ner sig. :)
Himla härlig präst som bestämde sig för att barnen också skulle få en sång så innan dom gick ut så sjöng vi allihop "imse vimse spindel". :)
En härlig dag med fina vänner. Ett fint bröllop och jag önskar er all lycka. ❤️

Nu ska vi snart bädda ner oss och äta chips och dipp, men lär väl hinna somna innan jag orkar fixa det ens. Livet som mamma och se Molly sova är som sömnpiller för mig. :)

Har inga bilder från bröllopet i mobilen, så får lägga upp på datorn sen. :)

Godnatt. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar